tisdag 25 november 2008

Pysselkväll

Ja i kväll har jag varit på pysselkväll :)
I kyrkan ordnar öppnisfröknarna varje år en tjejkväll med pyssel! :)
INte ett dugg kyrkligt utan dom köper in massor med olika pysssel och man får köpa och pyssla sedan så fikar man smörgåstårta och fikar gottgott! :)
Det var jätte kul vi var väl ca 30 st från början sedan så trillade alla av sakta med säkert till slut så var det jag och Cissi och 2 mammor till kvar och fröknarna Margareta och Marina och vi kom där ifrån ca 23.30 vi pratade och pysslade och hade jätte trevligt!
Var jätte skönt att komma hemifrån utan barn några timmar!
Jag köpte enliten korg i trä som jag målade babyrosa och bottnen fyllde jag med små spegelbitar som jag limmade fast sedan på utsidan limmade jag fast på änglar i drä ca 2 cm stora som var vita med lite guld på suuupersött :):) Ska ta kort och visa här vid tillfälle! :)

Nu ska jag nog gå o sova ska upp till dagis som vanligt i morgon!

ha det bra alla...

/ Suss

1 kommentar:

Magdalena sa...

Åh, så fint det lät! Ser fram emot en bild sen.
Kram