måndag 24 november 2008

Länge sen igen!

Ja jag hinner inte blogga så mkt nu för tiden är lite trött i hatten.
Lillebror har nu som ny sak att man sover mellan 21-01 sen är man vaken hela nätterna och låter och grinar och håller hus... Så vi är lite trötta här hemma!
Denna vecka har vi även städningen på jobbet.. Marcus går på föräldrar kooperativ det som ingår då är att man har en städvecka per termin och där är vi nu mitt i alla snöoväder och såklart fick vi även höra att snöskottningen ingick JIPPIE ! :):)

Nu är det 6 dagar till Thailand ungefär det känne ju rätt skönt faktiskt ! :)

Annars händer inte mkt jaghåller mig på ytan eller vad man säger är trött mest jämt ochh oppas verkligen att det går över att lillebror sover bättre och att marcus lugnar ner sig lite men jag ska inte klaga makke är världens bästa min stora kille! :)

Nejjag hari nte så mkt att skriva om just nu ! :)

Kram o Natt

Inga kommentarer: