måndag 2 mars 2009

Party party och lite till.....

Ja i helgen har jag varit på 25 års fest för Cilla :):) Var suuuuuperkul!
Jag började dagen med att gå på stan och shoppa åkte in tidig morgon! :) Sedan träffade jag lisa och Theo vi gick runt vi åt lunch shoppade och fikade. Sedan kom stoffe in hade lämna barnen hos sin syster . Han klippte sig och vi fick sedan skjuts ner på stan av Lisa, till hotellet så fick vi skjynda oss slänge in sakerna slänga på oss kläderna och sedan gå till kinan stoffe var ju sen in till stna så vi var så klart sena till Cilla men inte sist :) Vi åt på dragon smakade ingeting heh :) Sen tog vi en taxi hem till Cilla och johan och drack pratade och dansade och hade kul. Johan var FULL hade börjat med vin redan vid 16 tror jag det var så han var väldans full redan där!

Sedan gick vi ut vi tog bussen till etage och dansade och hade super kul drack inte så mkt alls faktiskt var kul endå! :) Vi var väl där i några timmar sen gick några av oss hem och vi några andra gick till Platina så fånigt och patetiskt ställe har jag aldrig varit med om skulle bara dit och hejja på min bror som spelar där, han hade skrivit upp oss på lista men dom var så fåniga ohhh blir arg bar ajag tänker på dom hahaha... Sedan tillslut kom vi in ddå skulle jag försöka ta mig fram till min bror, men jag fick inte gå förbi en VIP hörna där stod en kille med en lista och vaktdade sååå fånigt jag sa jag ska bara upp o hejje på min bror jaja sa han bar aoch flinade och sa åt mig att gå åt andra håller istället... jag gick till andra sidan där stod en SVENSK tjej och hon sa bara ja spring in du :) hehe roliga vissa är...

Men efter det gick vi till hotellet och sov ist!

Sedan åkte vi hem på morgonen och gick på dagismöte på eftermiddagen och sedan var vi hemma hos makkes Gudföräldrar på kvällen fikade och hade det myysigt bara marcus fick en låda duplo av dom som har leker o leker oeleker med han älskar det :):) HAn vaknar och säger Gilo direkt vilket betyder lego då :)

I dag har vi inte gjort så mkt alls - vi var på öppna förskolan ett par timmar och lekte sedan har vi varit hemma och jag har mutat marcus med glass hehe :) NU sitter han och äter lite mellis och jag ska väl göra middag om ett tag ska ju iväg och träna ikväll så middagen måste bli klar i tid i dag...

HA det gott alles!

Stoffe och jag från helgen :):)

Inga kommentarer: