måndag 23 februari 2009

Back On track

Ja nu har jag hittat hem igen till min blogg har haft mkt på sista tiden så jag har inte hunnit har skrivit ett par gången med då har det lyckats försvinna innan jag sparat osv :)

Ja vad har hät sedan i december då, kära nån ja inte eg så mkt hehe :)
Lillebror har blitt så stor kryper ställer sig på alla saker och äter riktig mat och älskar att leka med storebror :) Marcus han har börjat prata massor och är mycket lättare att prata med helt plötsligt dock har han lagt till med en jädrans trots, men det ska vi väl alla gå igenom kul är det inte iallfall!
Själv så har jag haft en down period men är på god väg uppåt igen! :) Jag har börjat träna och röra på mig sk ha bort mina 10 kg nu snaaart... så jag blir smaaaaal igen! :)

I helgen var jag på SingLan i Oxelösund vi hade så kuuul vi hade en sångturnering och det var så kul åt gott drack vin och skrattade hehe :) Det var jag brorsans Angelica ennes mamma o småsystrtar samt Nettan en kompis till Hampes svärmor :) Hade mkt intressanta samtal där det får vi ta uppp nån gång!

I dag vet jagi nte vad vi ska hitta på jag o grabbarna just nu leker dom i vardagsrummet lillebror piper som vanligt när han ite hinner med och makke river omkring!
Ikväll är det iaf träning så då har jag nåt att göra!

Nu ska jag försöka hålla denna blogg uppdaterad lite oftare! :)

Makke på nyårsafton söthönan :)

Lillebror på Nikkis och leker :):)

Jag och min syster och hennes kompis på systers 30års skiva :)





Sköt om era allihopa!

Kram o Hej!

1 kommentar:

tingeling sa...

Hej där vi hitta varann i alla fall...*L* jättekul i helgen får vi göra om ..kanske komma hem till oss och ha biljard turnering med?

är de oki om jag länkar din blogg på min blogg???

Ha så gott! Nettan